Projekt wdrożenia tego rozwiązania był dotychczasowo najbardziej złożony w Naszej dotychczasowej pracy.
Projekt zakładał:
- wdrożenie nowego systemu kontroli dostępu (kontrola dostepu na zakład pracy i fabryki Klienta)
- wdrożenie czytników i kołowrotków
- wdrożenie systemu rejestracji czasy pracy oraz systemu HR dla klienta
- integrację obu systemów ze sobą tak aby możliwe było rejestrowanie czasu pracy pracowników firmy oraz automatyczne obliczanie ich obecności
- Integrację dwóch powyższych systemów z systemem wypłat
Projekt wymagał instalację okablowania RS-485 do podłączenia czytników kart HID, instalacje nowego serwera (zwirtualizowanego), który będzie zarządzał tą infrastrukturą.
instalację kołowrotków oraz połączenie tego z monitoringiem CCTV.
Dodatkowo wdrożenie serwerów aplikacji i bazy danych do systemu HR oraz umożliwienie integracji poprzez FTP z zewnętrznym systemem płacowym.
W tych czynnościach współpracowaliśmy z firmami Fotix (okablowanie), Avimax (instalacje systemu kontroli dostępu) oraz EQSystem (system HR)